Vem vill gå på toa?!

Onsdag idag.

Sov, precis som vanligt, alldeles för länge och kom på att apoteket stänger tidigt på onsdagar.
Bättre lycka imorgon helt enkelt. Damn it!
Låg istället kvar i sängen alldeles för länge innan vi klättrade upp på taket med våra pita gyros i högsta hugg och däckade med hörlurar i öronen.
Skall även tilllägga att tvättmaskinen rullade för fullt under tiden och helt plötsligt flödade duktighetspoängen.

I eftermiddag tog dock toalettpappret slut.
Snacka om problem alltså.
Ett litet besök borta på grek-ICA gjorde dock susen och nu sitter jag här.....
.....med min lilla toalettpappersförpackning.
Vem vill gå på toaletten?!

För min del blir det duschen.
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Sanna

AAAAHHH! Schnyggt att jag läste alldeles för snabbt - och tolkade dina sista meningar som:

Vem vill gå på toaletten?!

För min del blir det i duschen.



2011-07-06 @ 20:26:55
URL: http://sannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0