Upp och hoppa!

Igår tog jag tag i ett litet projekt jag borde genomfört för längesen.....
Garderobsstädning!

Kände mig sjukt duktig efteråt när klädhögarna på säng nummer två var som bortblåsta, men å andra sidan var det det enda jag orkade göra före jobbet med min brutala träningsvärk!?

Under showen igår testade jag ett litet experiment i mitt sätt att sjunga, lite spännande sådär.
Faktum är att det kändes riktigt bra, så ikväll tänkte jag köra på samma spår och så får vi se om det kanske är ett så kallat vinnande koncept?!

Ska precis ta och hoppa in i duschen här en snabbis tänkte jag.
Fredagskaffe Starren står på agendan innan jag tänkte cykla förbi gymmet på vägen hem!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0