Svullen och nöjd.

Igår kväll blev det middag på vårt lilla favorithak Romeo.



Det blev minsann hela paketet med förrätt, varmrätt och efterrätt kvällen till ära.
Oj vad mysigt!



- Avocado med räkor
- Fyllda hamburgare med Tzatziki
- Jordgubbar med glass



Jag var så nöjd så att!
Kunde dock inte somna igår kväll och det var lite irriterande.
Inte så att det blir lättare att somna när man ligger och tänker nu MÅSTE jag sova heller!?
Därför passade jag på att lägga in en sista liten sovmorgon, för imorgon är det tillbaks till verkligheten.
Superfit och superrik ska jag bli!
Det är mitt och Sofias nya mål så önska oss lycka till.

Fredrick och Robert åker hem ikväll så det kommer minsann bli lite tomt känner jag.
Tiden går ju så fantastisk fort, precis som vanligt.
Men oj vad trevligt vi haft det!
Dags att jobba lite!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Sofia

å på tal om. supermys å superhäng på söndag?! jag liksom supermiss you för att vi aldrig hinner ses!

2011-07-07 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0