Söndag a´la Rhodos.

Så har det gått ytterligare en ledig söndag här på Rhoddan.
Tiden går sannerligen fort, nu är det bara 13 veckor kvar!?

Var piggare än väntat när jag vaknade i morse så efter lite frukost och massa vatten (ville inte riskera någon repris av förra söndagens solsting) vandrade jag ner mot stranden!

Rätt vad det var så vaknade jag till av Sofia som kröp ner på handduken bredvid.
Himla mysigt och lite senare kom även Peter och Ida ner för att fläka upp sig i solen och prata om allt mellan himmel och jord!
Strandhäng av högsta kvalité, det är nice.
Klockan 16 i eftermiddag hade jag och Ida Skype-dejt med världens finaste fru.....Stina!
Vi babblade på så mycket så ni anar inte, och oj vad trevligt vi hade!!!!!

När kvällen sedan kom var det, för ovanlighetens skull (eller?) dags för middag inne på Romeo med efterföljande Starbucks-kaffe!


Ida, Peter.....


.....och lilla jag.

Sofia skulle förmodligen gå i taket om jag laddade upp den charmiga bilden jag fick på henne så jag väljer att spara den i mappen utpressnings-bilder tills vidare istället!?
Och vet ni vad?
Som grädde på moset.....
Som pricken över i:et.....
Som.....ja nu kom jag inte på något mer, men i alla fall.....
Jag har fått en cykel och jag är så nöjd så att!
Nu ska här cyklas så det står härliga till, men först ska jag sova lite!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK det uppskattas :)

2011-07-25 @ 11:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0