Pass på, hopp i form!

Lite så har vi jobbat idag.

Var fantastiskt trött när jag vaknade av Tracys underbara sång i morse.
Good morning Baltimooooore!!!!!
09.40 satte jag och Ragnhild fart ut mot jobbet till slut för att äta frukost tillsammans med Ida och Sofia!
Himla mysigt, och en riktigt stabil start på dagen.

11.00 - Dags för tennis!





Sjukt bra var vi!
Efter tennisspelandet kastade vi oss ut i havet för ett litet dopp innan vi fläkte upp oss i solen på stranden ett par timmar och sen var det dags för lunch.
Ragnhild och jag rullade hemåt för ett snabbt litet ombyte innan vi rullade vidare ner till gymmet för ett litet styrkepass!
Känd och smal, känd och smal!?

Vår lediga dag till ära så passade hotellet på att lägga in ett litet management-seminarium framåt kvällen.
Mellan 18 och 20 närmare bestämt.
Mysigt vet i tusan om det var, men kaffe fick jag i alla fall och direkt efter fick jag ännu mer.....
Det är ju ingen riktig ledig dag utan ett besök på Starren?!

Kände mig dock helt speedad när jag kom hem nu ikväll, så istället för att slappa på sängen hela kvällen stack jag ut och sprang min vanliga lilla runda.
Sjukt härlig avslutning på denna onsdag!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0