Oh happy day!

Lite så känner jag idag. Det är väl himla trevligt kan jag känna?!

Hade ställt klockan på 10 i morse och med tanke på hur sent jag somnade så var det inte så konstigt att jag inte hoppade upp ur sängen.
Tvingade mig dock upp för att slänga i mig lite snabb frukost och kasta in en maskin tvätt!

Medan tvätten rullade i maskinen passade jag på att fortsätta sova en stund innan det var dags att hänga upp kläderna på tork och kila iväg till gymmet!

Hejja Göstas stånd!

Har haft brutal träningsvärk efter gympasset i förrgår, så det var bara till att snällt försöka träna bort den idag!
I eftermiddag ska jag och Ida dessutom spela tennis.
Det går så bra nu så att!

Nu blir det Teen Idol-rep.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0