Och så blir allting svart, eller jag vet inte?!

I lördags skulle ni varit på showen!

Oj vad jag sjöng som aldrig förr!
Rösten var tillbaka och jag var så nöjd så att ni anar inte.



Efter showen kände jag att jag var sjukt värd en drink så jag åkte ner och mötte Sofia & co. nere på Loungen!
Himla trevligt hade vi det kan jag meddela!

Igår var det tänkt att det skulle bli en heldag på stranden med Sofia och Ida, så blev det inte riktigt.
Efter ett par timmar gick jag och Ida upp för att hämta pita gyros till lunch när jag helt plötsligt börjar känna mig snurrig och allt blir svart framför ögonen!?
Första gången jag fått solsting, sinnessjukt obehagligt.
Tur att Ida var med i alla fall och fixade fram vatten när jag satt helt snurrig och orkeslös där på trottoarkanten!
Jag gick inte tillbaka till stranden som ni kanske förstår.
Däckade på sängen med mina vattenflaskor och Solsidan hela eftermiddagen!
Blev sjukt uttråkad och började längta efter ett typiskt Fredde/Mickan-liv där hemma!?

När mörkret lagt sig över Rhodos var det dock dags att möta upp Jessica & co för middag inne i Gamla Stan och det blev en fantastiskt mysig och trevlig kväll!
Överraskningar är bra härliga ibland måste jag säga!

Väl hemma blev det lite Skype med päronen och Markus innan det var dags att krypa till sängs.
Det är nice!

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon då kroppen fortfarande kändes lite skakig i morse när jag vaknade.
Lite onödigt att gå till gymmet då kan jag tänka så jag siktar på det imorgon istället!?
Vad har jag gjort istället då?
Absolut ingenting, men jag tänkte ta en promenad ut till jobbet så småningom.
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Familien Søder Josefsen

Javisst!! Vi så og vi hørte!! Vilket drag på lørdag. Vår siste kveld på Show Lime Bar, fantastisk avslutning på vår ferie! Hilsen dine fans i Norge; Isak og Selma med familj.

2011-07-18 @ 16:17:08
Postat av: Markus

Men hörredudu!! Hur stavar man mitt namn? Jag bara undrar

2011-07-24 @ 02:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0