Nu kör vi!

Oh yes we do!

Idag var det dags att snöra på sig löparskorna igen efter ett alldeles för långt uppehåll!
Det gick trögt i den grekiska eftermiddagshettan, men nu är jag igång igen!

Antibiotikan verkar ha gjort sitt jobb bra.
Halsen känns betydligt bättre och imorgon siktar jag på att kunna leverera i 180!
Det vore trevligt känner jag.



Ligger och kollar igenom kvällens Lotta på Liseberg.
Återigen, satan i gatan vilken pipa Linda Pritchard har!
Att hon dessutom sjunger soundtracket till Burlesque gör ju bara saken ännu bättre!?
Nu får det bli till att krypa ned i min nybäddade säng tror jag bestämt.
Ska försöka ta mig upp i tid imorgon, idag lyckades jag med att vakna först 13.15!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0