Multitasking på högsta nivå.

För att få ut så mycket som möjligt av denna dag bokade jag igår tvätt-tiden mellan 9-11.
Sjukt tidigt med tanke på min dygnsrytm, jag vet.
Tro det eller ej, men det gick faktiskt riktigt bra!
Kastade in maskin nummer ett och fortsatte sova, en timme senare slängde jag i maskin nummer två, hängde upp den första och fortsatte sedan sova.....
Man får göra så, det sa dom!
Nu har jag två maskiner tvätt hängandes på ställningen och några ägg i magen....
Dags att kila in till stan med Ida.
Ska handla lite grejer till jobbet och givetvis fläka upp oss på Starbucks-sofforna!
Annars är det ju inte på riktigt kan jag tänka?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0