En ovanligt lång dag.

Ja igår lyckades jag minsann ta mig upp ur sängen före klockan 10 och oj vad lång förmiddagen helt plötsligt blev!?
Nice!

Satte på mig löparskorna och sprang en sväng innan jag och Ida tog en promenad in till Starbucks.
Kaffe, kaffe, kaffe. Underbart!
Passade även på att leta solglasögon på vägen hem då jag lyckats ha sönder mina svarta.
Det blev dock ingen jaktlycka igår utan får hoppas på bättre lycka nästa gång!

Förmiddagen igår var så himla mysig att jag nog måste börja ställa klockan lite oftare så man inte lyckas sova bort hela sitt liv!?
Helt magiskt..... Jag vill se den igen. Helst NU!

Efter den fantastiska förmiddagen var det dags för Ministars-rep, himla festligt blev det kan jag tala om!
När kidsen hade dansat färdigt åkte jag och Ida till biografen för att fixa biljetter till i eftermiddag och sen var det dags för Ministars-show och Eurovision Non-Stop!
HURRA vad trevligt vi hade!!!!!

Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag men tänkte kila iväg till gymmet nu efter frukosten här.
Bäst att ligga i tänker jag.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0