En ovanligt lång dag.

Idag har jag varit så händig och duktig så ni anar inte!

Redan 09.30 vandrade Ida och jag ut till jobbet för att käka frukost.
Älska hotellfrukost och tillhörande kaffe!!!!!
11.00 var det dags för en timmes tennis och hej vad det gick med mina stumma ben.
Träningsvärk efter gårdagens benböj på gymmet. Gud så trevligt!


På Tsambika i onsdags.

Efter tennisen påbörjade vi vårt renovering-av-kuber-projekt!
Ni minns kanske de kuber som vi använder oss av på scen i vissa av våra shower?!
Dem behövde minsann en liten uppdatering och lite kärlek.....
Och tänk vad mycket lite svart och vit färg tillsammans med massa CD-skivor kan göra!

Glömde kameran hemma idag tyvärr så mina målar-geners bravader finns tyvärr inte dokumenterade, men kom hit och se det live på scen istället kan jag känna lite spontant?!

Efter några timmars målande var det dags för lite rep-tid innan middagen och sen fortsatte lördagskvällen precis i vanlig ordning.....
Teen Idol och 90´s - Everybody Dance Now!

Dags att sova nu känner jag.
Det har sannerligen varit en fantastiskt lång dag och jag är fantastiskt trött!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0