Back on track.

Jajamensan, det är precis vad jag är.

Rösten var där den skulle även igår så nu är jag minsann tillbaka på banan helt och hållet.
Love it, love it, love it!

- Du är vår räddare i röven!


Har haft en sån där sjukt effektiv förmiddag idag igen.
Tvingade mig upp ur sängen redan 08.20 och tjugo minuter senare traskade Ida och jag ner till stan för att gå till imigrations-kontoret där vi skulle hämta ut något kort!?
Nu är jag officiellt invandrare i Grekland, hejja mig!
Givetvis passade vi på att kika in på Starbucks när vi ändå hade vägarna förbi och hade det inte varit för kaffet så hade jag nog inte lyckats tvinga mig upp ur sängen!
Tog ett varv inne på H&M och Hilfiger men jag lyckades hålla i pengarna och agerade smakråd åt Ida istället innan jag fortsatte till gymmet!
Sjukt skönt just nu, det känns nämligen som att träningen går framåt och att varje pass ger resultat.
Jag gillart!

En liten powerdäck och sen Ministars-rep låter som en trevlig plan!
Det går bra nu!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0