Full fart framåt.

Börjar verkligen kännas lite konstigt nu.....imorgon bitti är det redan dags att "lämna" Stockholm på riktigt.
Det är nämligen bara avskedsfesten kvar när jag kommer upp i nästa vecka!?

Har varit en galet festlig helg med fantastiska vänner så tiden har bara rusat iväg!
Fillan o Lisa med våra berömda blå Daiquiris i fredags.


Fillan och Shirre.


Något billigt våp vi hittade på gatan!?

Söndagen innebar middag på båtjäveln tillsammans med Tessan och Slampieboy!
Himla mysigt måste jag säga.
Att Fredrick senare under kvällen söp mig under bordet så jag återvände till samma båt framåt småtimmarna, det är väl en detalj vi kanske inte behöver gå in så mycket på?!
Ska dra mig in mot stan nu ja.
Det tar ju trots allt några minuter härifrån Årsta, men vi har det så himla mysigt!
Full fart framåt var det ja!?
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0