1, 2, 3, Transa!

Jag skojar inte när jag säger att jag typ har skrattat till mig träningsvärk det senaste dygnet.
Det har varit så himla festligt!

Tänkte ge er ett par bilder från nyårsafton.


Fillan hade gjort det lite dekorativt på bordet.


Så hiiiiimla charmiga!


Piffigt var det minsann!

Igår lämnade jag ju som ni redan vet residens Jungfrun.
Inledde sedan kvällen på Fillans soffa med Sex and the City!
När klockan sedan blivit alldeles för mycket var det dags att hoppa in i duschen och bege sig iväg hem till Faijer för att inta alkoholhaltig dryck och träffa övriga gänget.
Sista kvällen i Stockholm på ett tag nu, det känns konstigt?!
Efter en liten lösgång nere på Zipper fortsatte jag och Fillan med fiskpinnefest i Årsta!
Mums.

När våra magar sedan var fyllda till max däckade vi i sängen framför Livet är en schlager!


En hiiiiimla festlig kväll kan man säga!
Två timmars sömn senare kände jag mig ganska trött.
Förstår inte varför?!
Hann i alla fall med tåget hem mot Lisch och nu ligger jag på soffan som en uppfläkt valross.
Borde fortsätta packa.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0