Vad hände?

Ja, det är väl dagens stora fråga?!

Hur i helvete kunde Love Generation missa finalen?!
Årets bästa låt och årets snyggaste nummer ska inte kunna missa finalen?!
Hur tänkte svenska folket?

Jag är sjukt besviken!
Hade jag fått bestämma skulle Love Generation gått vidare som etta, Bengtzing som tvåa.
Sen Pritchard och Melody Club till Andra Chansen!
Så jävla raffigt!

Att dom dessutom får duellera mot Jenny Silver i Andra Chansen är ännu mindre OK.
Det är ju dom två låtarna som borde vara i finalen?!
Hoppas att svenska folket inser sitt misstag och rättar till det här nu!
Och sist men inte minst så hoppas jag ta mig tusan att Linda Bengtzing skaffar nya kläder till finalen!
Annars då?!
Jo då, tackar som frågar!

Regnet öser ned idag och vi hade vårt genomdrag av 90´s - Everybody Dance Now! på scen redan 09.40 i morse.
Tror nästan inte det finns något värre än att göra show så tidigt på morgonen!?
Gick helt OK i alla fall och i eftermiddag blir det inspelning av repvideo och lite jam-session där vi visar upp oss för alla kollegor!
De e nice!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Markus

For once tycker vi samma!

2011-02-27 @ 19:02:48
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0