Underbara lediga dag!

Igår var det genomdrag på scen av SuperStars och därefter en liten JamSession inför alla andra team.
Sjukt kul och det gick faktiskt riktigt bra!
Skönt med en bra start sådär första veckan tycker jag!
Kvällen avslutades sedan med att vi gamlingar visade nästa show 90´s - Everybody Dance Now!
Galet festligt. Jag älskar verkligen den showen!
Så nu lämnar vi SuperStars och startar imorgon en ny repvecka i 90-talets tecken.
Hallelujah!

De e NIIICE!

Ledig dag har det varit idag minsann!
Förstår inte varför man alltid lyckas vakna upp med huvudvärk?!
Kan det bero på den där vätskan man drack kvällen innan?!
Vad vet jag.....men sjukt kul söndagskväll, det hade vi!


Strandpromenaden in till Alcudia.

Vi tog dock en solig promenad in till Gamla Stan för att äta lite glass och bara slappa.
Helt sjukt att strosa runt i chinos och pikétröja i februari egentligen?!


Fräsig fjortis.

Tror faktiskt jag ska däcka i sängen med några nya avsnitt av Solsidan!
Tänkte ha riktig svullafton men jag är så förbannat mätt efter kvällens Tapas-middag.
Satan i gatan vad gott det är!
Imorgon kör vi igång igen.
Core 08.00!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0