SuperStars!

Vart håller Alfred hus är säkert frågan ni ställt er ett par dagar nu tänker jag?!

Jag kan passa på att tala om för er.....Här är jag!

Nu är ShowSchool igång på "allvar".
Med andra ord har vi startat med familjeshowerna.
Först på schemat står SuperStars!
En show som består av låtar från Elvis, Tina, George, Madonna, Stevie, Cher, Elton, Whitney och naturligtvis lite Jackson som topping.
Efter två dagars rep med både mängder av sång och dans så tror jag det här kommer bli riktigt festligt!


Max, Emma och jag ute i solen.

Och just det, har ni inte spanat in Septembers färska Love CPR ännu så borde ni göra det omedelbart!
Love it, love it, love it!
Nu tror jag bestämt det är dags att stänga butik för idag.
Imorgon är en ny dag!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0