Show me how you Burlesque!

Ja som ni vet har vi ju en liten söndagstradition under våra Göteborgshelger.

Middag på Danilo och efterföljande bio på Bergakungen.
I söndags tvingades vi dock byta biograf, men personalen på Danilo fick det lika högljutt som vanligt när vi drog igång vad som förmodligen är "familjens" hittills mest spårade middagsbesök!
Sammanfattar man helgen så uppnådde vi nog faktiskt vårt mål med att skriva in oss i historieböckerna!


På bioagendan stod det:
Burlesque
Ät mig säger jag bara.
Filmen är väl egentligen inget speciellt, men musiken och shownumren är så förbannat bra att hela filmen i stort sett är en enda lång orgasm.
Se den om du inte redan gjort det, jag kan se den 10 gånger till!
Nu tror jag minsann mormor är på väg hit för att käka lunch.
Vad ska jag då koka ihop?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0