Det tar sig.....

.....som gubben sa när han tände på ladan.

Allvarligt talat.
Jag tror det här kommer kunna gå vägen!
20 kg + 5 kg handbagage-grejjen alltså.
Att jag fixat loss pappas lilla rullväska som handbagage gjorde allt så mycket lättare!
Det går att "gömma" med sig så mycket extra i ett sånt handbagage och sånt gillar vi skarpt.


Vad tror ni?
Lite mer piffigt på det här så tror jag vi är på banan!
Såg en bild förut på en sjukt snygg frisyr.
Och nej, det är inte den här bilden på mig själv jag pratar om. Jag lovar!



Funderar skarpt på att permanenta mitt "långa hår".
Kan inte det bli fräsigt tror ni?!
Jag har det ju typ ibland när jag ruffsar till ordentligt.
Visst fan, jag ska till Stockholm om ett par timmar?!
Kanske skulle packa ner den väskan också.
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Katrin

Det där med permanent har jag ju sagt för länge sen... Klart du ska!

2011-02-03 @ 14:14:24
URL: http://omkatrin.blogg.se/
Postat av: Katrin

Det där med permanent har jag ju sagt för länge sen... Klart du ska!

2011-02-03 @ 21:23:38
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0