Dance in the neonlight!?

Kände att det saknades ett telefonnummer till att rösta på Lena Ph i kvällens Melodifestival!?

Först och främst öppningen.
Idiot är en så förbannat galet bra låt och Lena är, just like always, en stjärna på scen!
Att sen gå på knock med en sjukt ball version av Dansa i neon är nästan till att köra över dom tävlande!?
Lite som när Carola kom in och körde Genom Allt 2005.....

Hejja Lena!

Annars då?
Jo då.....
Shirley och hennes änglar hade ju ett apsnyggt nummer även om jag tycker att låten kunde haft ett lite högre tempo.
Popular då?
Klart som fan jag älskar låten, men jag håller nog fortfarande fast vid att In the Club är bäst hittills i år!
Det där med glasrutorna var inte speciellt sexigt alltså?!
Nästa vecka kommer Love Generation och satan i gatan vad spänd jag är!
Här har vi en annan galet festlig hit!

Nu, sängen.
Imorgon, scenen!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Ingejennifer

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-12-15 @ 08:33:23
URL: http://ingejennifer.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0