Born this way.

Ja vad ska man säga.....

Lady GaGa är ju alltid Lady GaGa.

Express Yourself möter When love takes over.
Born this way är given på A-listan framöver!
Skippar fröken att klä sig i kött framöver, kanske hon lyckas ge mig en knock igen!?
Den som lever får se.....

Kan någon berätta vad som hände med Melodifestivalen ikväll?!
Loreen var riktigt förbannat grym, men resten?!
Sanna Nielsen, Brolle.....ge mig Jenny Silver säger jag bara!
Hoppas på bättre låtar nästa vecka för det här håller inte.
Jag ser verkligen fram emot bidrag 32 av 32, Dance Alone!

Imorgon är det sista dagen tillsammans med BumBum, Tvättis, Isidor och farbror Grubb faktiskt.
Tiden går så jäkla fort, och på måndag är det minsann ledig dag som gäller!
Lovely!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0