Avskedsfesten.

Herre gud vilket fantastiskt dygn jag varit med om sen sist vi sågs!


Välkommen in.


Kvällen startade med Champagne.


Vår lilla Jello-buffé.


Jean-Jaques tog plats på bordet.


Samir visade hur många hakor han egentligen har.


Eller?


Och vem fan ska göra laxcrepes på NK Saluhall nu då?!


Piska och Ouzo. Rhodos här kommer jag!




Lisa testade depphörnan med Kent-boxen, rödtjut och rakblad.


Fröken Frånlund och jag testade att blåsa i trumpeten så att säga.


SHOWTIME!


Vissa blev tydligen hungriga?!


Menfis, Sara, Robban & Beckis fastnade också på en sista bild.

Tusen tack alla underbara vänner för en helt fantastisk kväll!
Många tårar blev det, men OJ vad kul vi hade!
Hoppas på att kunna sno ihop lite bilder från andra kameror också.
Känns som att det borde finnas mycket mer av någon anledning?!

Nu är väskan färdigpackad, jag ligger i sängen och planet mot Palma lyfter om knappt sju timmar.
Tror bestämt att jag behöver sova en liten stund.
//Alfred

PS. Att Jenny Silver inte gjorde Danny sällskap till final i Melodifestivalen är ta mig faen skandal! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0