Vart är julkänslan?

God förmiddag allesammans!

Sitter på tunnelbanan in till jobbet nu och känner mig så fantastiskt trött, fast jag haft sovmorgon... Vad hände?!

Igår drog julruschen igång så smått på jobbet så idag borde väl den riktiga smällen komma, om julen är som vanligt vill säga?!

Direkt efter jobbet igår intog jag Fridays tillsammans med Thessan, Beckis och Mange!
Helt fantastiskt mysigt kan jag tala om, precis vad som behövdes kände jag!
Fortsatte sedan för att möta Pernilla, Dan och Samir som var sugna på utgång... Tyvärr var inte jag lika sugen, och tur var väl kanske det, så för mig bar det av raka vägen hem!

Vet inte riktigt vad som hänt men jag har inte fått någon riktig julkänsla i år?!
Känns helt sjukt att det är julafton i övermorgon och att jag imorgon direkt efter jobbet ska sätta mig på tåget mot Lidköping och lämna Stockholm för några veckor...
Kan det inte bara komma mängder av snö, det kanske hjälper?!

Happy Pride!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0