Trois semaines à parcourir.

Tre veckor kvar.

Ja klockan har ju faktiskt passerat midnatt och det är fredag.
Därmed kan jag säga att det faktiskt bara är tre veckor kvar till avresa mot Mexico!


Woop, woop!

Nu har jag ju lyckats vara sådär dålig på att uppdatera er om mitt liv igen vilker naturligtvis inte känns helt OK.
Kanske skulle börja använda den där mobilappen lite oftare så det händer lite kul här, jag menar det vore ju tråkigt om ni skulle tröttna helt och hållet kan jag känna?!

Idag har jag minsann haft träningsvärk deluxe, oj så härligt!
I tisdags fastnade jag på gymmet i typ två timmar, vet inte när det hände senast om jag skall vara ärlig men satan i gatan vilket skönt flow jag hade.
Därför passade jag på att pumpa på även igår, alltså onsdag...nu har jag rört till det även för er va?!
Givetvis kom träningsvärken, eller lönen man kanske ska kalla det egentligen, idag - Hurra!
Jag kan dock känna att det är säkert väldigt bra rent ergonomiskt att byta hand när man pratar i telefon och får kramp i armvecken...fullt normalt, eller?


Fillan och jag vid Eiffeltornet. Vi var ju i Paris för ett tag sedan som ni kanske redan vet?!

Igår var jag hembjuden till Thessan på middag minsann!
Vi har inte hunnit ses sedan jag kom hem från Rhodos så det var då sannerligen på tiden, och gud så trevligt vi hade förstår ni!
Det blev liksom en alldeles perfekt och lagom kväll, gissar att ni vet vilken känsla jag försöker förklara.

I morse när jag vaknade kändes det dock som att en liten förkylning var på gång, halsen gjorde nämligen lite ont.
Lika bra att sova en timme extra och hoppa över träningen kände jag lite spontant så det gjorde jag, innan det var dags att dra till jobbet!
Jajamensan, 11-20.15 har jag minsann jobbat idag och nu är jag så trött att jag inte vet vart jag skall ta vägen!?
Gissar att det där rödvinsglaset jag tog med Samir efteråt kan ha ytterligare sövande effekt så det är väl lika bra att däcka nu då?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0