Presque comme la vraie chose.

Nästan som på riktigt.

Ja nu förstår ni, får jag bara sova ordentligt i natt också kan jag nästan lova att jag är helt återställd till imorgon!
Det vore ju himla trevligt kan jag känna.
Kände mig betydligt fräschare på jobbet idag måste jag säga, och kanske inte riktigt lika slut efteråt?!
Om det beror på att söndagar är lugnare rent jobbmässigt än lördagar eller att mitt tillfrisknande går åt rätt håll låter vi vara osagt!

Kollade på Colombiana igår kväll när jag däckat på sängen och den tyckte jag minsann var trevlig!
Mycket pang-pang och ganska högt tempo utan något större djup.....
Perfekt för mig helt enkelt!
Ikväll efter jobbet har jag legat som en nedklubbad säl på soffan här hemma hos Fillan med julmust och juleskum i högsta hugg framför Desperate Housewives och Pan Am.
Oj vad jag vilar, oj vad frisk jag skall vara imorgon!
Jag är inte alls bitter över att jag missat söndagsskumpan Bistro Berns, inte alls.
Tur att vi skall på Lena Ph på lördag!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0