Poissons et moi.

Fiskarna och jag.

Låter inte det oerhört charmigt så säg?
Har kört en riktig heldag idag vilket innebär att jag började jobba när det var mörkt och slutade när det var mörkt.
Det är så himla fantastiskt med vinter kan jag känna ibland?!
Nu ska jag inte låta så bitter för det är jag inte egentligen, eller jo lite kanske.
Jag vill mest bara att min kropp skall kännas helt frisk och för tillfället gör den inte det.
Hade den känts helt återställd, ja då hade jag förmodligen inte suttit här vid köksbordet som en klubbad säl minsann.....
Känner mig lite trött på att inte ha den energin som jag brukar skulle man kunna säga?!
Just nu längtar jag galet mycket till lördag för då smäller det, ja oj vad det smäller, Cirkus.
Lena Philipsson
Behöver jag säga mer?

Tanken som just slog mig och sade att jag är ledig imorgon känns himla trevlig!
Det roligaste är att jag har en liten spännande hemlighet inbokat under förmiddagen, den ni?!
Lite måste jag väl ändå få jävlas känner jag?!
I övrigt vet jag inte alls vad jag skall hitta på. Vila framför någon film kanske inte vore en helt dum idé faktiskt.
Känns som att jag vill vara frisk nu som sagt och vila/sömn sägs ju vara bästa medicinen, right?

En ansiktsmask på det, någon?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0