Peut-il parler?

Kan han prata?

I förmiddags när jag vaknade, ja klockan var alltså efter 10, blev jag himla glad när jag slog på TV:n och däckade vidare ute på soffan.
Livet är en schlager gick minsann på TV 1000, kan man få en bättre start på dagen?!
Tack TV 1000 för att ni förvaltar vårt svenska kulturarv säger jag.
Amen!
Efter diverse fix och trix inför kommande resor var det helt plötsligt dags för nästa mästerverk.
Sällskapsresan - Snowroller

Nu har jag sån abstinens efter skidåkning så jag vet inte vad!?
Nästa vinter måste jag få till det alltså för just nu känns det inte helt OK. Inte alls faktiskt.

Kvällen till ära har jag faktiskt ägnat mig åt packning och tro det eller ej, men jag är nog nästan färdig!
Mexico here I come!



På fredag morgon bär det av - hallelujah!

//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0