Pas tout à fait ce que j'avais prévu!

Inte riktigt vad jag planerat!

Nej snarare raka motsatsen skulle jag vilja påstå.
Tror ta mig tusan att jag sov max två timmar i natt, vaknade hela tiden av att jag var genomsvett och frös på samma gång.
Hej frossa, oj vad jag har längtat efter dig.....eller?



När jag väl vaknade "på riktigt" var jag så yr att jag knappt kunde stå på benen vilket gjorde att jag givetvis ringde jobbet och sjukanmälde mig.
Efter det har det minsann inte blivit mycket gjort kan jag lova!
Har knappt orkat kolla på en hel film, lyckades somna oerhört skönt av någon konstig anledning?!
Tur att Fillan har en fantastiskt skön soffa kan jag känna lite spontant!
Dags att sova nu tror jag bestämt, imorgon tänker jag vara frisk.
Hörde ni det?
FRISK!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0