Oh, nous avons dansé!

Oj vad vi dansade!

Ja satan i gatan vad bra Lena var igår!
Satt ju för tusan med konstant gåshud och det kändes himla trevligt!
Från första ton satt jag liksom som lite förtrollad skulle man kunna säga, underbart var ordet!

Efter konserten åkte vi tillbaka hem till Fillans föräldrar för att dricka lite vin innan vi satte fart mot Fredricks glöggfest.
Det här var ta mig tusan den trevligaste lördagen sen jag konfirmerades.
I konkurrens med Paris då givetvis!?



Kom precis hem efter några timmar på jobbet!
Jobbade sent pass idag vilket kändes ganska skönt, jag menar lite trött var jag ju i förmiddags när jag vaknade ändå?!
Man är ju ingen ungdom längre.
Nu skall jag fixa lite och sen skall jag sova tidigt.
Imorgon börjar julveckan på riktigt!

Lyssna på Santa U are the one!
Köp Santa U are the one på iTunes!
Det är ju snart jul!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0