Maintenant il est proche.

Nu är det nära.

Väskan är packad, nu är det bara att vänta till klockan slår 04 för då bär det av mot Landvetter!
Vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om det faktum att tidiga morgonflyg blivit en mer eller mindre vana.....
Det är förmodligen värt det när jag kommer fram kan jag gissa, det är ju så det brukar vara!

Om jag håller mig vaken en stund till här nu framför Prince of Persia borde jag ju kunna sova bort ganska många flygtimmar imorgon tänker jag?!
Prova, det kan bli kul.


09/10 - Gambia


11/12 - Mexico

Det enda jag är nervös över just nu är att jag förmodligen kommer ha ett väldigt tight byte i Paris imorgon bitti!
Jag hoppas att Paris återigen visar sig från sin bästa sida helt enkelt.
Det här skall bli, bra!
Var hemma hos Sandra, tillsammans med Sandra, förut idag minsann!
Vi ses ju alldeles för sällan nu för tiden då jag börjat flänga fram och tillbaka världen över, men ibland smäller det till och då har vi det förbannat trevligt kan jag tala om.
Sandra till höger, tillika dagens värdinna, hade minsann en gran som hette duga!
Väntar med spänning på hur det kommer gå att kasta ut den så smidigt som möjligt.

Nu blir det lite mer Prince of Persia, den är mumsig.
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0