Le dernier tour est commencé!

Sista varvet är påbörjat!

Det är precis vad det är!
Julen närmar sig med stormsteg och det firar jag med att jobba som aldrig förr!
Ni däremot, ni borde fira med att köpa min jullåt - Santa U are the One!
Oh så fördelaktigt det vore kan jag känna!

Igår var jag så trött efter jobbet att jag däckade på soffan och orkade inte röra mig ur fläcken på hela kvällen.
Den känslan.
I morse var jag fortfarande trött men till sist tog jag mig i alla fall iväg mot gymmet för att göra plats åt lite julmat!
Var ju alldeles för längesen sist, men å andra sidan ska man ju inte träna när man är sjuk?!


Åhh, jag vill tillbaka till Paris!

Tänkte jag skulle börja förbereda min packning lite nu ikväll.
Åker till mamma och pappa på fredag direkt efter jobbet, just like always, och jag vet ju hur det brukar bli när jag sätter igång i sista minuten.
Inte bra, inte bra!
Skillnaden i år blir ju dock att jag är kvar i Lidköping ända fram till den 30:e Mexico står på agendan, vilket känns sjukt härligt!
Jag känner mig lite trött på mörkret här hemma just nu faktiskt, lite ljus borde göra susen?!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0