Le calme avant la tempête.

Lugnet före stormen.

Det är nog precis så man skulle kunna sammanfatta den här dagen, i alla fall än så länge!
Efter jag gjort det där lilla hemliga i förmiddags har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än tagit det lugnt, lagat lunch och sovit lite extra.
Känns som att det är välbehövligt på något vis.
Speciellt med tanke på att jag börjar jobba 07.30 imorgon, vilket innebär att jag kör en fredagsöppning och det är ju faktiskt det bästa jag vet!


Resultatet av en fredagsöppning 2010.

Med tanke på min kropps status så skulle man kunna säga att jag laddar upp för morgondagen, det brukar ju bli ganska mycket på fredagar på jobbet av någon anledning så det känns vettigt att vara back on track tills dess.
Jag är pepp i alla fall, det är nice.

Nu skall jag in till stan för att möta Fillan som slutar jobba och äta lite mat!
Tror bestämt att även mamma Lindewald skall med, himla mysigt kan jag känna lite spontant sådär.


Vi är ju så mysiga, alla vill ju bara vara som oss.....eller?

//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0