La princesse hongroise.

Den ungerska prinsessan.

Jag vet inte om ni hört talas om den ungerska prinsessan tidigare?
Hon heter i alla fall Törley och finns att inhandla på en butik där bara folk som fyllt 20 får handla.
Tänkte att hon och jag skulle bekanta oss lite idag förstår ni, låter inte det trevligt?!
Kom faktiskt upp ur sängen förvånansvärt lätt i morse när klockan ringde och helt enligt tidsplanen så var jag på jobbet för att kicka igång dagen!
Och oj så fort den gick!?
Nästan att det bara sa PANG och då hade det gått 10 timmar vilket innebar att det var dags att gå hem.
Nu efteråt känns det verkligen i kroppen att man gått på högvarv hela dagen, men vad gör det när jag haft så kul under tiden?
Jag tycker om fredagar.
Måste hoppa in i duschen nu känner jag.
Martin är på väg och sedan bär det av på äventyr minsann.
Det kan bli spännande!
Pepp, pepp, pepp!!!!!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0