La chose à faire disparaître la nourriture.....

Det där med att göra sig av med maten.....

Någon som behöver lite inspiration till att komma igång med träningen så här efter julens frosseri?

Har ni haft en lika mysig jul som jag?!
Julafton firade vi precis som vanligt här hemma med mammas släkt.
Lite extra krydda i julfirandet var givetvis när jag helt plötsligt hörde min egen röst i Mix Megapol...lite härlig känsla sådär skulle man kunna säga!?
Juldagen innebär i min familj firande med pappas släkt, så även i år!
Det blev i stort sett huset fullt här hemma skulle man kunna säga, himla festligt och kalkon åt vi också!
Mums.

Vi har ju egentligen slutat med julklappar och så vidare men ett par stycken fick jag allt ändå.
Himla bra kan jag känna!



God fortsättning allesammans!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0