Je veux tout et puis certains.

Jag vill ha allt och lite till.

Lite den känslan hade jag igår förstår ni.
Körde nämligen en heldag på stan i Göteborg tillsammans med Pernilla som också jobbar utomlands och nu varit hemma för att fira jul!
Brukar inte tycka om att gå på stan när det är så mycket folk som slåss runt alla rea-plagg, men igår hittade jag någonting i varenda butik jag gick in i?!
Inte ofta det händer, men jag fick verkligen sån där riktigt härlig shopping-feeling - Hurra!



Framåt kvällen mötte Anna upp oss efter hon slutat jobba så då blev det middag, skitsnack och allmänt mys skulle man kunna säga, innan jag rattade bilen hem mot Vinninga igen!
En alldeles fantastisk och underbar dag helt enkelt!

Nu tror jag bestämt att det är Sällskapsresan - Snowroller på TV!
Det kan bli kul.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0