Emballé et prêt.

Packat och klart.

Det är precis vad det är och nu är jag näst intill helt slut.
Idag vaknade minsann hela Stockholm till liv och insåg att det är julafton på gång!
Full fart från första sekund och lite till skulle man kunna säga att det var på jobbet.
Tiden gick galet fort och trots att jag bara ville ramla ihop som ett korthus på sängen när jag kom hem nu ikväll var det bara att bita i det sura äpplet och ta tag i packningen.....
Hurra vad kul, eller?!

Nu peppar vi för julafton tycker jag, woop woop!

Måste verkligen sova nu om jag skall lyckas vakna när klockan ringer om några timmar?!
Överst på morgondagens agenda står det ju nämligen öppna fisk-disk!

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0