Dans le temps.

In time.

Lite spontant och trevligt framåt måndagskvällen bestämde vi oss för att gå på bio minsann!
Det är ju så mysigt.
Det fanns ju nämligen en riktig Alfred-film som jag inte hade sett - In time
Var ju ett tag sen den kom, men vad spelar det för roll?!

Himla bra var den, se den säger jag!

Under reklamen insåg jag dessutom att det nu under december och januari kommer så mycket filmer som jag vill se att jag knappt vet om jag kommer hinna med något annat än att gå på bio?!
Så många skådespelarkex i en och samma film, det kan ju inte bli fel tänker jag?!

Hamilton, det kan bli kul!

Mission Impossible kan man ju aldrig tröttna på tänker jag?!

Känns som att det är alldeles för tidigt för en remake på en så pass bra film, men visst måste man se den ändå?!

Nu är det dags att rensa lite mer tvätt.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0