Bientôt de retour sur la piste.

Snart tillbaka på banan.

Lite så känns det faktiskt, även om jag just nu känner mig helt utslagen?!
Idag var jag i alla fall tillbaks på jobbet, kanske inte med maximal styrka men jag var i alla fall där!
Efteråt var jag visserligen totalt slutkörd så det var bara att åka raka vägen hem och däcka på soffan.
Nu har jag lyckats förflytta mig från soffan till sängen dessutom, det händer grejer så att säga!
Har bestämt mig för att somna tidigt idag så jag orkar jobba även imorgon och naturligtvis bli helt frisk.
Man orkar ju inte gå omkring som ett halvfabrikat hur länge som helst!?



Tänkte passa på att göra lite reklam för jullåten jag spelat in till årets julfirande - Santa U are the one!
Nu är det faktiskt ganska många radiostationer som lagt låten på sina spellistor och det känns fantastiskt trevligt!

Lyssna på Spotify.....
.....eller köp den på iTunes!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0