Tungt.

Är jättetrött och det har varit en jobbig dag så jag skall fatta mig kort.....

Sofia är sjukskriven och har idag lämnat Rhodos för att åka hem och bli av med sin hälsporre som satt käppar i hjulet den senaste tiden!
Skönt att hon får vila ordentligt, för återställd det måste hon ju bli så hon kan komma tillbaka!

Frågan är bara när?
Som gammal friidrottare vet jag att de två veckorna ortopeden här nere snackade om inte kommer att räcka, för hälsporre är jobbig skit.....
Det är bara det att det redan känns förbaskat tomt!?
//Alfred

Kommentarer
Postat av: S

I'll be back, va så sikker! Creepy video till världens bästa låt :) Älskar dig plutt å jag är tillbaka snart igen. Vi skulle ju ligga med varandra! Puss puss puss puss

2011-08-08 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0