Tröttheten själv.

Lite så skulle man kunna kalla mig faktiskt, men med si sådär 8 koppar kaffe under dagen så sitter jag nu här efter en galet lång dag.....

Känns som att jag inte sovit på minst tre dygn.
Har varit aptrött när jag krupit ned i sängen, men har jag kunnat sova för det?
Givetvis inte.

Hoppas på en bättring inom kort för en sån där längre period med sömnlöshet som jag hade för något år sen, det orkar jag då inte med igen!

Ikväll efter jobbet däckade jag, Sofia och Ida framför Bert - Den siste oskulden, tillsammans med Ben & Jerry´s!
Vi hade så mysigt så att!

Nu blir det till att krypa till sängs och förhoppningsvis somna, fortare än kvickt eller vad man nu säger?!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0