Sova, sova, sova.

Det känns som att det är det enda jag gjort de senaste dagarna.
Förutom att jobba och läsa Pansarhjärta. Sjukt bra bok förresten!

Läste igår att för mycket sömn tydligen är lika farligt som för lite sömn, det känns ju som att det här kommer gå hur bra som helst?!
Å andra sidan hade jag lite sågspån i halsen igår kväll på jobbet och bästa medicinen är väl fortfarande sömn tänker jag så mer sömn åt folket känner jag spontant!
Här har ni mig.

Imorgon är det dock dags att återvända till gymmet och ta tag i livet igen känner jag, men först blir det MiniStars och Eurovision Non-Stop på tre.
Ja hör och häpna, Peter är nämligen hemma i Sverige på en arbetsintervju så, that´s why!
Nu kör vi!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Alfred!

Jag såg dig i Turkiet 2009! Där du var grymt bra!! :D

Var också i Turkiet 2011 och även i år var de grymma!! <3 (Max, Emma, David och Marie) <3

Nu har jag alltså ett nytt drömyrke (showartist)!!

Så jag vill gärna ha några tips på vad man ska göra för att kunna få jobb som showartist?? (t.ex. olika utbildningar, danslektioner eller öva stämsång)

Har dryga tio år på mig att "utbilda" mig :)

Kram

P.S. lägg gärna upp videos på när ni framför de olika showerna :) D.S

2011-08-16 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0