Som en bro över mörka vatten.

Det är den låten jag skall sjunga på morgondagens begravning.
Eftersom det är en fantastiskt fin låt så tänkte jag försöka sjunga extra fint.
Jag och min kusin Maria var i kapellet och övade tidigare idag med kantorn så det känns som att läget är under kontroll vilket är väldigt skönt.

I övrigt så åkte jag och Matilda in till stan för att käka frukost innan jag passade på att shoppa lite kläder som ni kommer få se så småningom.
Därefter följde lunch med mammi och pappi innan det bar av till kapellet och sedan vidare till kusin Katrin uppe på Kopparsalongen.



Om jag säger så här.....
På måndag kommer jag inte att ha Jedward-frilla Greatest Hits Edition.
Vad kan jag nu ha hittat på för tokerier?!

Sovdags.
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0