Snabb som blixten.

Lite så jobbar jag.....och här kommer en liten detalj som jag faktiskt väntat med att berätta fram tills nu.

Min farfar gick nämligen bort för ett par veckor sedan och därför har jag tillbringat dagen i luften innan jag landade på Landvetter tidigare ikväll, för att kunna medverka på fredagens begravning!
Så nu vet ni det, och tidigt på lördag morgon flyger jag tillbaka ned till Rhodos igen.



Blev en minst sagt kaosartad morgon då jag efter två timmars sömn sätter mig i en taxi till flygplatsen och jag vid incheckningen får veta att min biljett inte finns!?
Jag får lite smått panik och försöker få tag i försäkringsbolaget som bokat mina biljetter.....
Efter x antal telefonsamtal hit och dit lyckades vi i alla fall få pusselbitarna på plats och jag fick plats på 11.30-flighten, istället för 06.50 som jag egentligen skulle flugit med.
Tacka gud för kaffe, en bra bok och trevlig flygplatspersonal!

Så efter en liten snabbis i Athen och en Starbucks Kastrup landade jag precis som planerat kl 18.00 på Landvetter och kunde andas ut.
Hoppas att det här aldrig händer igen, haha!

Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp och öva med kantorn som ska spela pianot jag skall sjunga till på begravningen på fredag.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0