Rock me!

Nu sitter jag backstage här på jobbet efter en lång fredag.....

Duktig som jag är var jag uppe med tuppen för att kasta in en maskin med tvätt, samtidigt som jag givetvis passade på att sova en extra timme under tiden, innan jag tog cykeln till jobbet för att däcka på stranden med mammi och pappi!

Efter kvällens show känns det faktiskt som att rösten är tillbaka på banan och förkylningen är som bortblåst.
Himla fräsigt kan jag känna rent spontant!?

Här kommer några bilder från tisdagens bargatebesök!
Jag och Niklas tog en liten klunk.


Det är nice.


Eyy, kommentarer på den?!


Alfred 22 år.


En liten svängom innan avslutningen.....


.....blåbärsshots!


MUMS!

Nu ska jag kila upp till mammi och pappis rum och sova tidigt.
Somnar man tidigt så vaknar man tidigt har jag hört och vaknar man tidigt så blir det mer soltid!?
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0