Rhodos i mitt hjärta.

Låt mig besjunga dig nu.....tralla-laaaaa!

Rakt från flygplatsen kom jag rätt upp på scenen i lördags kväll och brände av ABBA - Reloaded!
Sjukt festligt var det och jag kände att det där lilla ruset man får av att stå på scen, det var precis vad jag behövde.


Här har vi alla kusiner på pappas sida efter begravningen i fredags och ja, jag har klippt av mig håret.....Det trodde ni aldrig va?!

Efter jobbet i lördags kände jag mig minst sagt slutkörd och tänkte unna mig en sovmorgon vilket betydde att jag igår lyckades vakna vid 14-tiden, hejja hejja!
Jag bestämde mig snabbt för att inte röra mig från sängen, förutom när jag hämtade pita gyros då vill säga, och hade ett film-marathon med lösgodiset i högsta hugg.
Limitless - Se den om du inte gjort det säger jag bara.
Jättebra var den skulle man kunna säga!

Nu är det dags att ta sig i kragen, jobbet väntar!
69 dagar kvar.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0