På annat håll.....

Det är lite så jag jobbat de senaste dagarna.

När man har besök så blir det helt enkelt inte lika mycket tid framför datorn som vanligt, hoppas ni står ut!
Sen senast har jag lyckats genomföra en fantastiskt tung SuperStars-show i torsdags.
Förkylningen slog till med dunder och brak så rösten var långt ifrån där den skulle.....
Det verkar dock som att whiskeyn som intogs tillsammans med Robban, Ida och Niklas efteråt gjorde sitt jobb för igår kändes det som att jag var på väg in i matchen igen.
Imorgon är jag tillbaka i ringen tänker jag lite spontant?!



Idag är heller ingen vanlig dag för idag kommer mamma och pappa ner till Rhodos!
Himla mysigt.
Ska alldeles strax väcka liv i Ragnhild och sen bär det av ut till hotellet för att leka välkomstkommité!
Är jag inte snäll så säg?!

Imorgon fyller jag ju år dessutom, tänk vad tiden går?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0