Och här har ni.....

.....mig!

Igår blev det en helsoft dag på stranden tillsammans med mamma och pappa innan det blev avskedsmiddag och avvinkning vid bussen till flygplatsen!
Sjukt vad fort en vecka går, känns som att dom kom hit igår typ?!

Å andra sidan är det bara 55 dagar kvar tills vi ses igen så det känns ju inte överdrivet långt.
Himla mysigt med lite kvalitetstid så här i augusti kan jag känna!

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon innan jag och Ida däckade på Starbucks-soffan.
Blev ju inget fredagsfika i fredags så den fick vi ersätta med en fräsig måndagsfika istället. MUMS!
Det kan ju vara så att vi lyckades fastna i soffan någon timme för länge precis som vanligt, därför har det inte blivit så mycket mer gjort idag faktiskt.
Eller jo, jag har fyllt på kylskåpet med lite mat också det får vi inte glömma!

Nu är det dags att dra till jobbet.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0