Mörkret har lagt sig.

Visst är det så.

Solen har gått ned och här sitter jag.
Hoppade faktiskt över gymmet idag, gick ut och sprang en timme istället!
Känslan med nya skor på fötterna igår gav mig liksom en liten extrakick skulle man kunna säga!
Love it, love it, love it.



Annars då?
Jo vars, tackar som frågar.
Idag har jag varit ungefär lika produktiv som alla mina andra lediga dagar, vilket innebär att jag legat på stranden några timmar, käkat lunch, slappat lite, tränat lite, slappat lite till.....och slutligen, diskat!
Inte illa, inte illa.

Bara för att jag kände mig så sjukt snabb i fötterna när jag var ute och sprang förut så ska jag hoppa ner till greken på hörnet och hämta mig en gyros, innan jag däckar framför Alias resten av kvällen!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0