Ledig dag av högsta kvalité!

Var precis lika trött som vanligt när Tracy började sjunga i morse, men vad tusan gör man inte för att få lite sol?!
Det är ju så ont om den här nere menar jag. Eller?



Jag och Sofia drog ner till Anthony Quinn där vi fläkte upp oss på grillplattan!
Medan Brinkan läste bok passade jag på att utforska två album Spotify som jag borde gjort för längesen.....
Nu är jag nämligen helt såld.
Jag pratar om Jennifer Hudsons I remember me och Beyoncés 4.

Inte ett öga torrt.

När vi blivit färdiggrillade för dagen satte vi fart hemåt och jag kastade in en maskin tvätt innan jag gick lös på gymmet!
Effektivitetspoängen bara flödar.....
Jajamensan, ikväll tog vi minsann bussen ner till stan!
Nu är jag officiellt invandrare i Grekland och åker kollektivtrafik.....
När får jag mitt fullständiga medborgarskap undrar jag?!

Efter att Sofia fått shoppa av sig lite avslutade vi kvällen med middag på Swedco!



Observera att bilden togs före en fågel bestämde sig för att bajsa på min högra skjortärm.
Fantastiskt avslut på en fantastisk dag!!!!!
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0