Invigning.

Jag fick minsann lite fräsiga födelsedagspresenter när jag fyllde år förra måndagen.....

Idag invigde jag en av dom!
Ett par nya joggingskor!
Förbannat fräsiga är dom som ni ser på bilden.
Trots att det var alldeles för längesen jag var ute och sprang senast så kändes det nästan som att benen rörde sig av sig själva.....
Älska Asics!!!!!

Så här i friidrotts-VM-tider kliar det även lite extra i benen!
Tänk att bara snöra på sig höjdhopparskorna eller sprintskorna och bara gå ut på banan och köra!
Precis som förr i tiden!
Det hade ju bara varit sinnessjukt festligt känner jag!
Jag får väl sikta in mig på Tiffany Perssons fabulösa mål med livet istället.....
Jag skall bli känd & smal, känd & smal!

Marabou mjölkchoklad och lite Alias på det?
Frågor på det?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0